| Agnieszka Ryżyńska

Jak powstaje oferta?
Utrzymanie obiektów to bardzo specyficzna usługa. Ile
kosztuje? Dyplomatyczne „to zależy” jest jedyną odpowiedzią, jakiej możemy
udzielić przed dokładnym poznaniem zarówno potrzeb Klienta, jak i specyfiki obiektu.
W ciemno nie możemy napisać, ile miesięcznie kosztuje utrzymanie sklepu
wielkopowierzchniowego, a ile sprzątanie hali produkcyjnej... Ale możemy
opowiedzieć Wam, jak powstaje Wasza oferta.
Poznanie potrzeb Klienta
Podczas rozmów z Klientem koncentrujemy się na poznaniu jego
potrzeb. Brzmi to niczym frazes z ulotki reklamowej, ale tak właśnie jest.
Każdy właściciel czy też zarządzający obiektem mają swoją wizję dbania o niego,
pewne wyobrażenie, co do tego, jak obiekt ma wyglądać i jak ma się czuć w nim
jego Klient i Pracownik. My z jednej strony musimy tak dobrać usługi i ustalić
harmonogram, aby wizja naszego Kontrahenta stała się faktem. Z drugiej zaś,
wykorzystując naszą wiedzę i doświadczenie, podpowiadamy Klientowi, co jeszcze
może zrobić dla swojej przestrzeni.
Wizja lokalna
Technologia i maszyny
Obejrzenie obiektu jest niezbędnym elementem w procesie
kalkulacji oferty. Pozwala nam zaproponować optymalne rozwiązania
technologiczne czy też wybrać maszyny, które będą pracować w obiekcie. Właściwie
dobrane zapewnią lepszą produktywność, a ta obniży koszty usługi.
Środki chemiczne i higieniczne
W czasie wizji lokalnej dobieramy także odpowiednie środki
chemiczne i higieniczne. Niezmiennie stawiamy na proekologiczne rozwiązania,
których użycie jest wizytówką Panel Serwis. Klient ma okazję poznać proponowane
przez nas produkty i przekonać się o ich skuteczności.
Dezynfekcja
Czasy pandemii wymuszą na nas pochylenie się nad kwestiami
dezynfekcji ze szczególną uwagą. Zależy nam na zapewnieniu bezpieczeństwa nie
tylko naszemu Usługobiorcy – jego pracownikom i Klientom, lecz także naszej
Załodze pracującej na danym obiekcie.
Tereny zewnętrzne
Utrzymanie obiektu to sprzątanie i dezynfekcja wewnątrz
budynku oraz utrzymanie w szeroko pojętej czystości trenów zewnętrznych... I to
przez cały rok! W ofercie uwzględniane są:
•
utrzymanie terenów zielonych poprzez wykonywanie
różnego rodzaju prac ogrodniczych
•
odśnieżanie dróg, chodników, parkingów i dachów.
Harmonogram prac
Dokładne poznanie obiektu i potrzeb Klienta pozwala nam
zaproponować optymalny harmonogram świadczenia danej usługi – obsadę i grafik
prac.
Aby dobrze przygotować ofertę, pracownicy działu handlowego Panel Serwis muszą wziąć pod uwagę szereg czynników. Czy oferta i wycena mogą być uniwersalne? Otóż nie. Nawet dwa z pozoru identyczne obiekty będą różnić się, np. kwestiami, które dla postronnych są niuansami, a dla właścicieli budynków – są kluczowe. Jeśli chcesz się dowiedzieć, co możemy zrobić dla Twojego obiektu, napisz do nas!